Napsali o nás

Ana
5.005.005.005.005.00
Nevěděla jsem o odšťavňovačích vůbec nic a pan Korbel mi trpělivě vše vysvětloval telefonicky i mailem, poradil mi, jsem velmi spokojená. Děkuji mu za to.

2016-12-5

drepa
5.005.005.005.005.00
Zajímavé zboží, inspirativní pristup k životu, který Zdraví na dlani propaguje.

2016-11-13

Ověřený zákazník
5.005.005.005.005.00
Z obchodu jsem maximálně nadšená, ať už je to rychlostí vyřízení objednávky (do 24 hodin bylo zboží doma), kvality zboží, tak i z přístupu pana majitele. Rozhodně doporučuju :)

2016-11-5

Lil
5.005.005.005.005.00
Zboží jsem objednala, dorazilo druhý den v naprostém pořádku a užíváme jej vesele každý den i několikrát. Dokonce jsme dostali příjemný dáreček. Když jsem potřebovala radu, byla mi okamžitě a s milým přístupem a ochotou podána.

2016-11-9

Milan
5.005.005.005.005.00
Lidský přístup. Nekupujete si jen produkt ale kupujete si profesionální přístup obchodníka. Máte li problém nebo potřebujete radu, eshop udělá své maximum pro to aby jste byli spokojeni.

2016-10-9

cerrutti
5.005.005.005.005.00
Po zhliadnuti videa som ani sekundu nevahal a lis na olej som si objednal.Komunikacia s predajcom je perfektna,tovar bol doruceny rychlo.Nemozem nic vytknut.Webova stranka je prehladna,a tie videa k produktom su super.Tesim sa na dalsiu spolupracu.Vrelo odporucam

2016-08-31

Lenka E.
5.005.005.005.005.00
Rozhodně doporučuji. Pokud budu cokoliv potřebovat, obrátím se na zdravinadlani jako první volbu. Objednala jsem odpoledne a hned druhý den jsem měla přístroj doma!

2016-07-28

Milena Pohanková
5.005.005.005.005.00
Velmi rychlé jednání. Objednala jsem o víkendu, odšťavňovač dorazil v úterý. Ještě o víkendu mně majitel eshopu poslal e-mail. Byl to fajn pocit, že se o moji objednávku takto starají. Odšavňovač je super.

2016-06-17

Béda
5.005.005.005.005.00
Ochotně mi po telefonu poradili a za nejcenější považuji to,že rady vycházeli z praktických zkušeností s výrobky které prodávají.

2016-05-28

petr
5.005.005.005.005.00
jako jediný nabízel prodej destilačního přístroje vstřícný postoj pana Korbela na dotazy (volal zpět i v podvečer) zboží odeslal na požadovaný den doručení nákup v obchodě doporučuji,protože si myslím,že panu Korbelovi jde o spokojenost zákazníka

2016-04-24

Petr Caha
5.005.005.005.005.00
Nabízí kvalitní a ověřené zboží. Výborná komunikace a rychlost i s dopravou. Vřele každému tento obchod doporučuji. Maximální předvedení rada,ochota a rychlost. Moc děkuji

2016-03-3

Majka
5.005.005.005.005.00
Již jsem o koupi odšťavovače uvažovala, na doporučení a zkušenost kamarádky jsem měla lehčí rozhodování co koupit komunikace elektronická i telefonická s panem Korbelem bez problémů obchod doporučuji a doufám,že se to nezmění

2015-10-25

HaPa
5.005.005.005.005.00
Byl to náš druhý nákup v tomto obchodě, v obou případech maximální spokojenost. Mile nás překvapila ručně vložená cedulka s upozorněním na výrobcem nenápadně uloženou misku na pokrutiny mezi polystyren (u lisu na olej), kterou bychom bez tohoto upozornění přehlédli a omylem vyhodili.

2015-10-22

Patrik
5.005.005.005.005.00
K obchodu jsem se dostal (před lety) náhodou, když jsem hledal informace o jistém pánovi,který se jmenuje Dr. Norman W. Walker. Obchod i jeho podpůrné stránky na mě zapůsobily na první pohled.Máte vše úplně na dlani (videa, články, knihy od Dr. Walkera, recepty, rady...atd.) Já jsem osobně spokojený a žádné problémy jsem nemusel řešit. Obchod www.zdravinadlani.cz rozhodně doporučuji.Navíc na Vás čeká plno dárků :-)

2015-09-27

Duli
5.005.005.005.005.00
Každému vřele doporučuji v tomto obchodě nakupovat. Objednávka je okamžitě připravena k expedici, dostanete e-mailem všechny potřebné informace a se zbožím Vám pošlou dárečky. Jsem velmi spokojená.

2015-06-15


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

 

Vymezení pojmů

 

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.

Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.

 

Kontaktní údaje:

Název: Stanislav Korbel
Sídlo: Antala Staška 1154/8, 370 07 České Budějovice
IČ: 86973959
DIČ: CZ7306101264
V živnostenském rejstříku zapsáno od 25.07.2008
Jsme plátci DPH
e-mail:
eshop@zdravinadlani.cz
Ověření údajů o prodávajícím zde.


Kontaktní údaje jsou uvedeny zde

 

 

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Kupující se při výběru zboží nemůže odchýlit od nabídky prodávajícího. Pokud kupující v objednávce uvede jiné zboží, než které prodávající nabízí, případně zboží s jinými vlastnostmi, smlouva nevznikne. Prodávající zároveň nemůže dodat jiné zboží, než si kupující objednal, ledaže se dohodnou jinak.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

Vzniklá kupní smlouva, resp. daňový doklad, bude uložena v elektronickém archivu.

Obrázky u zboží mají pouze ilustrativní charakter a nemusí odpovídat skutečné podobě věci.

 

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat 24 hodin denně. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a adresou pozáručního servisního střediska, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

 

 

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata ve chvíli, kdy ji potvrdíte v e-shopu.

Potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání zboží budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

 

 

 

4) DOPRAVA

Objednané zboží vám zašleme Vámi vybraným dopravcem

- na dobírku nebo

- předplatbou bankovním převodem.

- u PPL "platba na dobírku" je možnost platby platební kartou přímo u řidiče

Přehled dopravců zde

 

 

Odšťavovače, lisy, sušičky, mixéry a destilační přístroje
- zasíláme pomocí přepravních služeb - Geis, PPL a Česká pošta
- doprava v rámci České republiky je pomocí Geis ZDARMA.

Možnost přesměrování balíku na výdejní místo přepravce,
Geis - Geis Point
PPL - PPL ParcelShop
Česká pošta - Pošta

Přehled dopravců zde

 

Česká republika

Cena dobírky v České republice je od 124 Kč.
Cena dopravy - bankovním převodem v České republice je od 99 Kč.
Při objednávce nad 4.000,- Kč je doprava ZDARMA  - dopravce Geis.

U drobných výrobků a vybraných náhradních dílů (filtry k destilačním přístrojům, těsnění a stěrky Hurom, sítka k Championu) můžete využít snížené dopravné, zboží vložíme do obálky a zašleme poštou jako doporučený dopis - cena je od 70 Kč

 

♥ Slovensko

Cena dopravy na Slovensko je přepravcem Geis 220 Kč
Při objednávce nad 4.000,- Kč je doprava ZDARMA - dopravce Geis

Na Slovensko zasíláme pouze po úhradě částky bankovním převodem.
podrobnosti ohledně platby na Slovensko zde

 

Pokud jste plátci DPH,
zašlete naskenovanou nebo vyfocenou kartičku s registrací DIČ (obě strany),
abychom mohli vystavit fakturu bez DPH.

Platbu v EUR lze provézt na náš slovenský účet.
Další informace o bankovním spojení a podrobnosti ohledně platby na Slovensko zde

 

 

5) DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zboží, u kterého je uvedena "Dostupnost: skladem - Ihned k odeslání", odesíláme nejpozději následující pracovní den nebo po připsání platby na náš účet. U ostatního zboží je dodací lhůta obvykle do 2-3 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak, náhradní díly dodáváme obvykle do týdne. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat telefonem nebo e-mailem.


Většinu objednávek vyřizujeme v pracovních dnech do 24 hodin.

 

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, předá prodávající kupujícímu ihned při převzetí zboží, v případě technického problému na straně prodávajícího nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím.

Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží, prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem po jejím uplynutí prodat.

Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

 

 

 

6) VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši dodací adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. Vyhrazujeme si právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.

 

Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.

 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.

 

Shrnutí:
POSTUP - Odstoupení zákazníka od kupní smlouvy:

 

Vracíte-li zboží ve 14 dnech, dbejte na to, aby bylo:

  • bez známek používání
  • nepoškozené ani jinak znehodnocené
  • kompletní
  • dobře zabaleno proti poškození během přepravy

Pokud bylo zboží používáno, jeho hodnota se tím snížila. Spotřebitel je povinen chybějící hodnotu finančně nahradit, nejčastěji to bývá snížením vrácené kupní ceny.

 

Dodržení 14denní lhůty  

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy.
Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. 

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (včetně sobot a nedělí). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.

 

Odstoupení od smlouvy musí být oznámeno písemně (nikoliv telefonicky).
Doporučujeme jej zaslat e-mailem info@zdravinadlani.cz (např. po telefonickém oznámení). V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

1) informujte nás o vrácení telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši dodací adresu:
    Stanislav Korbel, Boršovská 284, 370 07 České Budějovice - Roudné
3) do zásilky uveďte vaši adresu
4) doklad o nabytí zboží v našem obchodě

 

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

 

Zákonná práva z vad

 

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí

Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

 

Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.

 

V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy.

 

 

 

7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.

Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.

Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

 

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši dodací adresu:
    Stanislav Korbel, Boršovská 284, 370 07 České Budějovice - Roudné
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

 

Postup při porouchání přístroje:

1) informujte nás o poruše přístroje telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík na adresu servisu (adresa by měla být uvedena v návodu na použití nebo Vám ji zašleme e-mailem)
3) do zásilky popište závadu, uveďte vaši adresu a telefon
4) přidejte do zásilky záruční list

Oprava přístroje bude vyřízena co nejrychleji.

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.  

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.  

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Ostatní

Záloha na zboží

V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.

 

Dárky

Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. Pokud nedojde k navrácení ze strany kupujícího, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

 

Informace a poradenství

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele.

 

Stížnosti

Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit na e-mailové adrese: eshop@zdravinadlani.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.

 

Písemná komunikace

V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.



Možnost nákupu na splátky:
Nákup na splátky - CETELEM

 

Prodávající si vyhrazuje právo na opravu tiskových chyb.

 

 za Zdraví na dlani.cz

           Standa Korbel

 

Obchodní podmínky jsou platné od 1.2.2016

 

 

 

 Kontaktní údaje jsou uvedeny zde

 

Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., - o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. - o ochraně osobních údajů
- zák. č. 89/2012 Sb., - občanský zákoník
- zák. č. 634/1992 Sb.  - zákon o ochraně spotřebitele