Je v ovoci příliš málo vápníku?

Je v ovoci příliš málo vápníku?

 

 

 

Je v ovoci příliš málo vápníku?

 

     Mnozí "vědci" tráví svůj čas dokazováním, že rostlinná strava, zejména ovoce, obsahuje příliš málo důležitých výživných látek, jako jsou proteiny, železo, vitamín B12 a kalcium. To, co každý živočich potřebuje nejvíc, je energie! Úplně lehce stravitelný ovocný cukr ve všech druzích ovoce dodává nejlepší okamžitou energii! Pamatuj si: 100% ovocné potravy dodá tělu 90% energie a 10% ztrát na trávení.

U masa je tomu právě naopak: Odebere 70% těžkou prací na trávení a uvolňuje jen 30% síly!

 

     Kdyby se muž o váze 70 kg stravoval pouze ovocem, např. 2.250 kaloriemi, pak by měl dle RDA doporučený podíl kalorií činit 800 mg. Tyto hodnoty jsou však, jako ostatně mnoho dalších, čtyřnásobně nadsazeny!

 

Kolik které ovoce obsahuje vápníku?

     Pomeranče ho mají 2.050 mg, tudíž 2,5 násobek RDA doporučené hodnoty, žluté melouny 1.000 mg, meruňky 782 mg, jablka 315 mg, banány 224 mg, fíky 1.130 mg, hroznové víno 440 mg, datle 530 mg, ananas 785 mg a vodní melouny 640 mg.

 

     Zcela očividně je lépe zásoben konzument ovocné stravy. Ale co je podstatně důležitější: tento vápník je organický a v celém množství tělem upotřebitelný. Naproti tomu vápník z mléka tělo nedokáže zužitkovat!

     Jak často jsem poukazoval na to, že i minimnožství jedu v lécích může mít neblahé důsledky. Nezáleží tedy na množství, nýbrž na schopnosti našeho organismu přijímat!

 

     Malá množství organických minerálií z ovoce v našem těle dosahují výborných budovatelských úspěchů. Velké množství hrubé, zničené tukové stravy našemu tělu vůbec neprospívá, ale naopak škodí nejvíce, protože se jako odpad uskladňuje v celém těle! Potřebujeme nepřetvořenou přirozenou stravu s její magnetickou, elektrickou a živou účinností, která v živém stavu přináší své "zapalovací svíčky" enzymy!

     To je celý zákon přírody, jak pro člověka, tak pro zvířata!

 

Konzumenti mléka mají měkké kosti,
kdežto chudé národy, které konzumují rostlinnou stravu, je mají silné,

v tom je ten rozdíl!
 

 

Novinky

 

Všechny výjimky ve zvyklostech přinášejí jen neduhy a předčasné ztuhnutí a zkornatění!
Stará zdravotní škola říká NE, protože co se jednou uložilo, nemůže samo od sebe najednou zmizet!

 

 

     Dr. Shelton u svých 40 000 postících se pacientů, kteří po půstu přešli na totální syrovou stravu poznal, že banální zvápenatění lze opět přetvořit. Podobně jako organismus ukládal všechny organické, neupotřebitelné minerální látky, je tělo okamžitě znovu začne vypuzovat prostřednictvím různých vylučovacích cest. Nejlepším nejnovějším příkladem je známý americký badatel v oblasti výživy Pritikin, který měl zcela zvápenatělý tepenný systém a prodělal infarkt. Neušel ani 100 metrů. Pro případ úmrtí vydal přesné pokyny pro případnou pitvu: Výsledek: Po jeho přechodu na extrémně nízké tuky, ne více než 2 x 125 g živočišných bílkovin za týden, hlavně komplexní uhlohydráty a... intenzivní pohyb všeho druhu, se zcela zbavil zvápenatění tepen a hladina cholesterolu se z 15,5 mmol/l snížila na 5,8! Jeho syn a lékař Dr. Berger pokračují v jeho celoživotním díle a při potírání arteriosklerózy dosahují velkých úspěchů.

 

 

     Když tuto stravu posuzuji, zjišťuji, že obsahuje příliš mnoho mrtvých produktů a málo syrového ovoce a zeleniny. V naší knize jsme si vysvětlili, že vařené výrobky z obilí jsou nezdravé. Jeho stravovací systém se skládal převážně z nich. I vegetariánská strava, ale vařením znehodnocená do mrtvého stavu, nemůže rakovině ani zabránit, ani ji vyléčit!

 

     Zde však hovoříme o tom, jestli se dá zvápenatění tepen zvrátit. Na příkladu 40.000 pacientů Dr. Sheltona a pozoruhodném příkladu Dr. Pritikina vidíme, že to možné je.

 
 

 

předchozí   …  

Naše menu vyberte si

Zdraví na dlani V bavlnce Zdarma eShop Úsměv pro děti - videopřednášky o dětech