21. Oběd

 

Uprostřed dne se hodí nejlíp následující jídla. Nezpůsobují únavu, kterou pocítíte, jestliže sníte nesprávně zkombinované potraviny, které se obyčejně servírují v restauracích.

 

ČÍSLO 1

  • 1/2 - 1 l čerstvé zeleninové šťávy
  • 1-2 jablka nebo hrušky nebo zralé banány
  • 1/2-1 kg hroznů nebo jiného sezónního ovoce

 

K obědu můžete sníst více druhů ovoce.

 

Číslo 2 Vydatnější oběd

  • 50-100 g švýcarského sýra
  • 1-2 velká šťavnatá jablka
  • 1/2 - 1 l čerstvé zeleninové šťávy ze syrové zeleniny

Celer, několik celerových stonků, něco špenátu, řeřichy potoční nebo jiné zelené syrové zeleniny.

 

I ten největší skeptik, který zkusil týden obědvat podle našeho doporučení, uzná, že příčinou odpolední únavy je chleba, amolety, pečivo a podobné potraviny.

 

Číslo 3

  • Hrst datlí, rozinek, fíků a ořechů - buď jednotlivě, nebo různě zkombinované.
  • 3-4 stvoly celeru nebo trochu salátu, špenátu (syrového), petržele nebo jiné zelené zeleniny
  • 1/2 l čerstvé ovocné šťávy (čisté šťávy z celeru nebo karotky).

 

Poznámka: jestliže máte v poledne chuť na těžší jídlo, pak použijte receptu určeného pro večeři a večer snězte oběd.

 

Jestliže je to možné, pak je dobře vypít mezi jednotlivými jídly půl až litr čerstvé ovocné nebo zeleninové šťávy. Půl litru karotkové šťávy, vypité odpoledne, působí zázračně.

Půl litru čisté celerové šťávy pomáhá za horkého počasí udržovat teplotu těla na normální hodnotě a dělá vedro snesitelnějším. Sůl vede, nejen za horkého počasí, k ztvrdnutí cévních stěn.

 

 

Novinky

 

předchozí   …   další

Naše menu vyberte si

Zdraví na dlani V bavlnce Zdarma eShop Úsměv pro děti - videopřednášky o dětech